dinsdag 1 januari 2013

Winter Time

En dan zit de eerste dag van het nieuwe jaar er alweer bijna op... Even rustig bijkomen van oudjaarsavond met een heerlijke beker warme thee...

And then... the first day of this new year is almost gone... Just taking a break from New Year's Eve with a nice hot mug of steamy tea...

de nieuwe JdL, lekkere sneeuwpopjes erbij...

the latest JdL, yummie snowmen to eat...

Deze overheerlijke koekjes zitten in een oude glazen pot, net als de suikerklontjes

These delicious cookies are stored in an old glase jar, just like the sugar cubes

En deze theemuts heb ik pas, gemaakt door Colet. Ik vind 'em zóóó leuk! En de thee blijft heerlijk warm!

And this tea cosy is a recent purchase, made by Colet. I just lóóóve it! And the tea remains wonderfully hot!

Het was dat we nog op verjaardag moesten, maar anders had ik zo de hele dag wel kunnen doorbrengen, woonmagazines doorbladeren, koekjes snoepen, onder het genot van liters thee...

A birthday visit was calling, otherwise I could spend my whole day reading home magazines, eating cookies and drinking lots of tea...

Ik geef jullie alvast een klein kijkje in de JdL, een knipoog naar de lente...

I 'll give you a little sneak peek of the JdL, a wink to Spring...

Ranonkeltjes, witte druifjes, tulpjes... Kunnen jullie daar nou ook zo van genieten?!?

Buttercups, white grapes, tulips... do you enjoy this just as much as I do?!?

En deze fantastische creatie van mijn dochterje Bo wil ik jullie niet onthouden! Dit is toch een waardige afsluiting van het oude jaar?!?

And this gorgeous creation made by my little girl I don't want to deny you! A worthy closure of the old year don't you think?!?

Liefs,
Elly

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je bent het nieuwe jaar ontspannen begonnen, dat neemt niemand je meer af! De creatie van je dochter is super geworden, mooi gemaakt hoor!

Lieve groet, Ingrid

Marleen zei

ik geniet weer mee!
groeten Marleen

Sabine zei

Je hebt een heerlijke dag gehad, dat zie ik wel. Lekkere koekjes en je theemuts is ook heel mooi. Liefs Sabine

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtige plaatjes heb genoten ook ik zit nog even in de wintersfeer hoor ...de beste wensen nog en geniet nog maar even lekker door zo ...fijne week nog ...lieve groet rosita

hokje zei

Een fijn en ontspannen begin van het nieuwe jaar! Wat heeft Bo dit leuk gedaan; net zo creatief als haar moeder.

Lieve groet, Miranda

Marjon zei

Prachtige creatie van je dochter en wat een mooie theepot warmer....ziet er weer gezellig uit....leuk de inhoud van de nieuw jdl....liefs Marjon

Mirjam zei

Hoi Elly,
Je hebt dus een heerlijke eerste dag van het nieuwe jaar gehad. O ja, hier ook al de eerste voorjaarsbollen in huis hoor, heerlijke hyacinthen, blauwe want die ruiken het lekkerst...
Die creatie van Bo is werkelijk prachtig, een kleine kunstenaar is ze...!
Ik wens jullie een heerlijk, gezellig en vooral gezond nieuw jaar!
Lieve groet,
Mirjam

flowersandhome zei

Gezellige winterse plaatjes en wat een leuke creatie van je dochter!
Groetjes,
Marian

Pleuntje zei

Wat heerlijk om zo te genieten in je schone huisje.
En de koekjes zijn natuurlijk al op, maar ze zagen er schattig uit. X

What's in a day zei

Wat een heerlijke manier om het jaar te beginnen...al dat lekkers...en die klok, complimenten voor Bo hoor!!!!
De JdL ligt hier klaar, ga ik in het weekend bekijken...
Alle goeds voor 2013!!!

Een lieve groet,
♥Eefie

Helga zei

Geweldige theepot warmer en die creatie van Bo, vind ik super, wat een idee.


Gr.Helga

It's me zei

Wat leuk je cakjes klok !!..en heeft ze er elk uur een opgegeten ???...hihihi...hij is leuk he?? de jdl ...ik heb hem ook lekker gelezen......heerlijk...een heel fijn nieuwjaar meis..in goede gezondheid.....liefs van mij...xxx..

Sandra zei

Blij je weer te ' zien' in blog land!! Miste je posten wel, hoor! Ze zijn altijd erg inspirerend!
Ik wens je een goed 2013!
Groetjes Sandra

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Elly..♥
Kom je even een Happy New Year 2013 wensen met veel Geluk♫ Gezondheid♥ & Liefde♥..;)
Je post is weer Prachtig♥ ook die theepot zo MOOI♥..;)

Lieve♥ warme♫ Groetjes♫ Gaby..♥

Jolanda zei

Mmm lekker, daar is vast niet veel meer van over:) Voor jullie ook de beste wensen en lieve groet

Twa zei

Die cup cakes van Bo zijn LEUK!!!
Leuk dat je je weer wat meer op je huisje kan concentreren. Het was inderdaad een drukke tijd. Ik ga straks de boom er uit gooien. En ook het huis lekker een opfris beurt geven. Is hier ook wel nodig. Groetjes Twa