zondag 13 januari 2013

Cosy Kitchen

Verzamelen... het zit in de genen... kan er niks aan doen... heb het van huis uit meegekregen...
 
 
 Overal hangt en staat wel wat...

Deze stang onder de keukenplanken buigt bijna door onder het gewicht...

Mijn laatste aanwinst dateert inmiddels al van wat maanden geleden, het is het schattige geborduurde "cuisine"-kussentje, komt bij Sonja-Sezoentje vandaan, neem daar maar eens een kijkje, het is echt de moeite waard!

Een klein hoekje op het aanrecht, het enige waar mijn mannetje nog wat invloed op heeft, eten klaarmaken op een te vol aanrecht vindt hij niet zo handig, tja, als dat alles is... ik hou mijn keukenprins natuurlijk graag te vriend!


Tot morgen!

Liefs,
Elly


17 opmerkingen:

Unknown zei

Ooooh, wat leuk om dat keukenhangertje tussen je prachtige keukenspulletjes te zien hangen :) Het heeft daar een prachtig plekje zeg!
Dankjewel voor je leuke linkje :)
Fijne week, liefs, Sonja

Home and Lifestyle zei

Ik vind je foto's elke keer weer genieten, maar zelf zou ik er hier niet tegen kunnen...heb zelf een balans nodig tussen niet te veel en niet te weinig. Ik neig eigenlijk vooral naar weinig, al lukt mij dat uiteindelijk toch nooit zo goed. Maar bij jou vind ik het super en dat meen ik echt! Dus lekker blijven verzamelen!

Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Wat weer een heerlijk sfeertje Elly, heb een poosje bijna niet geblogd i.v.m het niet kunnen plaatsen van foto's vandaag opgelost met behulp van mijn jongste zoon. Wat een leuke spullen heb je in de loop der jaren verzameld. Ik hou hier ook erg van maar het word nu hier het te veel, ik ga van het voorjaar een garage sale houden. Wanneer volgt nog op mijn blog. Geniet van al je leuke spullen, en van een mooie nieuwe week. Groetjes Petra.

Liefde voor kransen ♡ zei

Ooh wat een hoop moois zie ik weer! Wat ik zo knap vind, is dat je ondanks dat het veel spullen bij elkaar zijn er toch een balans in weet te brengen waardoor het niet als te veel voelt. Prachtig! Ooit hoop ik ook zo'n mooie verzameling te hebben! Leuk om steeds iets te kopen, waardoor de verzameling langzaam groeit. Fijne avond, liefs Lindy

Marguerite zei

Wat ziet dat er gezellig uit. Krijg hier ook geregeld commentaar over alles wat voor anderen in de weg staat. Maar mijn huis is nog helemaal niet vol. Kan altijd meer bij. Zo'n rekje zou bij mij ook heel goed passen.
Groetjes Marguerite

Anoniem zei

Wat een geweldige verzameling. Zelf ben ik niet zo druk, maar bij jou is het een mooie eenheid, het past allemaal bij elkaar en daardoor lijkt het toch niet zo druk.
Gewoon doorgaan Elly, het is gezellig!

Lieve groet,
Gerry

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Elly..♥
Ik♥ heb even overal♥ gekeken op al je posten♥ die ik gemist hebt ..;))
Gelukkig♥ doet mijn toverkastje ♥ het weer een beetje..;)
Wat heb je het overal gezellig♫ gemaakt en ooohh je lieverdje♥ dog♥ die daar zo heerlijk♫ bij ligt hihi..;))
Wens je een Fijne♥ Creatieve♥ Week Liefs♥ Gaby..♥

Mirjam zei

Cosy is nog heel zacht uitgedrukt. Het is super gezellig en heel mooi.
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Huize Kip Kakel zei

Als ik jouw plank met al je mooie schatten zie..geniet ik..maar zelf vind ik het al snel te druk worden..nu de keuken een jaar oud is, zie ik bij mij ook steeds meer aan de plank hangen en toch..soms stoort het me :)
Maar ja..ook ik verzamel graag :)
Fijne koude dag,
Hannie♥

Marjon zei

Oh...ik vind het geweldig mooi...ik heb zelf maar een paar spulletjes ophangen, mijn keukentje is te klein...maar het ziet zo gezellig uit...lieve groet Marjon

Oude lappen zei

Wat een leuk keukentje!!!! Het kussentje is geweldig, maar Sonja kan er ook wat van hé.
Liefs Liliane

theeleuten zei

Ja als je man lekker kookt moet je hem echt te vriend houden.....schattig dat geborduurde kussentje......en je schatten zijn prachtig...

Groetje en een fijne dag!Evelien

Krek wak wou zei

Haha....ook mijn keukenprins houdt niet van een vol aanrecht dus ik hou me maar in....verder ook hier lekker vol! Wat heb je toch gezellige spulltjes verzameld! Ik hou ervan! Lekker cozy, Elly!
x Nicole

La Blomst-Living zei

Ha Elly, het zijn supermooie spulletjes die zeker gezien mogen worden. Zonde om weg te stoppen in de keukenla!
Lieve groetjes, Linda

Alie zei

Hahaha, mijn man kookt ook altijd in het weekend en dan loopt hij altijd te foeteren op al die rommel die op dat aanrecht staan. Hoezo rommel??? Groetjes Alie

Judith zei

Tijd voor een groter aanrecht misschien haha... Ik zelf houd niet zo van heel erg vol, maar verzamelen vind ik dan weer wel erg leuk en daarom moet ik me vaak heel erg in houden en blijf ik mezelf de vraag stellen: Als ik dit koop, voegt het dan echt iets toe? Dat gaat zo voor zowel m'n huis als m'n kledingkast, want voor al het nieuws, moet er iets anders weg (geen plek in m'n kast en het huis moet rustig blijven).

Jouw hoekje op het aanrecht is superknus!

Groetjes X

hokje zei

Niets mis mee hoor, met verzamelen ;) Het ziet er erg gezellig uit!

Fijne dag. Lieve groet, Miranda