zaterdag 5 januari 2013

Winter Birds

Het is druilerig buiten, zelfs binnen kreeg ik het niet warm, nu met een behaaglijk vest aan gaat het beter... gelukkig hoeven we de deur niet uit vanavond...

It's cold and wet outside, even inside I couldn't warm up, now, wearing a comfy cardigan, it's getting better... luckily we don't have to go out tonight...

De kachel brandt, kaarsjes aan, lekkere kop thee erbij... en dan straks een glaasje rosée...

The heating is on, candles are burning, having a nice cup of tea... and then a glass of rosée...

Gewoon een heerlijke, rustige zaterdagavond, zoals ik ze het liefste heb... Home Sweet Home...

Just a lovely quiet Saturday evening, just how I like them the most... Home Sweet Home...
 
De vogeltjes zijn zelfgemaakt... geknipt uit stevig karton en beplakt met oud muziekpapier, de stoffen vogeltjes zijn van Tilda...

I made the little birds myself, cut them out thick cardboard and sticked them on with old music sheet, the fabric ones are Tilda's...

Fijne avond allemaal!

Have a lovely evening!

Liefs Elly

14 opmerkingen:

Fia zei

Heerlijk he meid die zaterdagavonden thuis...
Lief zeg je vogeltjes aan de takken je brengt me op een idee...schattig!!!!

Lieve groetjes Fia

Des guirlandes zei

Schattig, die vogeltjes. Ik ken ze, heb drie boeken van Tilda. Leuk hè? Heerlijk zo'n zaterdagavond.
Groetjes,
Barry

Unknown zei

Er gaat voor mij ook niets boven zo een heerlijke rustige zaterdagavond thuis, heerlijk omgeven door hobbyspullen, zo mag de winter voor mij nog even duren :)
Je vogeltjes van papier vind ik prachtig,
liefs, Sonja

Marguerite zei

Wat leuk de vogeltjes in de takjes.
Groetjes Marguerite

Jonneke zei

Wat een gezellige foto's! Zoveel sfeer. Ik vind de vogeltjes in de takken echt leuk!
Groetjes, Jonneke

Mirjam zei

Hoi Elly,
Heerlijk zo'n zaterdagavond thuis genieten van dit moois...
Wat een leuke vogeltjes, zowel de papieren als de stoffen.
Ik geniet van al je 'winter' blogjes...
Ik wens je een heel fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Unknown zei

Erg leuke vogeltjes.
Vooral die van papier.
De winter huisjes vind ik ook erg leuk.
Groetjes en een fijne zondag Brigitte

What's in a day zei

Heerlijk om zo bezig te zijn, hier ook allerlei knutselspullen..met dit weer is het gewoon gezellig om zo bezig te zijn.
Je vogels en huisjes zijn superleuk...binnenkort werk ik weer over vogels in de winter, dus alle mooie ideetjes zijn welkom:)

Lieve groetjes,
♥Eefie

Home and Lifestyle zei

Je avondje zit er alweer op, maar ik hoop dat er nog veel ontspannen avondjes volgen, want dit klinkt zo relaxed!!!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Dat zijn de echte fijne zaterdagavonden. En heerlijk omgeven met mooie woonhoekjes. Ik vind je kan met takken en vogeltjes geweldig!

Lieve groet,
Gerry

Marjon zei

Geieten maar en wat zijn ze leuk die zelfgemaakte vogeltjes, ik vind ze echt geweldig, die met het muziekpapier, wat een leuk idee...de zinken huisjes blijven mooi en gezellig echt winters en dat mag nog even zo blijven.....fijne zondag en lieve groet Marjon

La Blomst-Living zei

Hoi Elly, leuk dat je me bent gaan volgen. 'Natuurlijk' kijk ik dan ook op jouw blog en wat ziet dat er mooi uit! Je bent ook zo heerlijk crea! Ik ga jou ook gezellig volgen, hoor!
Lieve groetjes, Linda

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Wat een geweldige post lieve Elly super leuk die kleine vogeltjes .en die Tilda vogeltjes ze zijn te lief.
Ik wil jou ook een heel mooi en gezond 2013 toe wensen .
heel veel liefs en warme groet Margarita.
en heel erg bedankt voor je lieve berichtje
Liefs

hokje zei

Een gezellige avond thuis... echt genieten! Je vogeltjes zijn erg leuk, hier hebben er ook al eens wat aan de tak boven de eettafel gehangen.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda