woensdag 9 januari 2013

Winter Blues

Ben vandaag een beetje moe... dus ik denk dat ik maar eens een avondje gewoon niks doe... lekker onder een dekentje...

Today I'm a little bit tired... so I think I'm gonna do nothing tonight... just lying under a comfy blanket...

Kopje thee erbij... even een spelletje doen...

Drinking a cup of tea... playing a little game...

Kaarsjes aan...

Lighting up a few candles...

En dan heerlijk vroeg m'n mandje in.... ssstttt.... truste! 
(Waarom noemen ze het eigenlijk een hondenleven???)

And then early to bed... ssttt... goodnight!
(Why do they call this a dog's life actually???)

Tot morgen!

Liefs,
Elly

20 opmerkingen:

What's in a day zei

O, wat een dotje...een honenleven, pure verwennerij hoor..hier ligt er ook zo één....neemt alle plaats in..nou gun hem lekker die rust hoor...

Dikke knuffel voor je lieve viervoeter,
♥Eefie

It's me zei

Achhh zo lieffff.....xxx...!!!

Vera zei

Aaaaaah wat een snoepie!!

Fijne avond :)

Groetjes
Vera

Unknown zei

Ooooooooooooooh, dat snoetje, kan je daar eigenlijk langs gaan zonder een hele dikke knuffel :)
Fijne avond samen, liefs, Sonja

sandra_w zei

Zó lief!

Fijne avond!

San x

Home and Lifestyle zei

We vallen als een blok voor deze lieve hond en ik blijf niet achter...wat een schatje!

Voor jullie allebei een fijne avond ;)! Lieve groet, Ingrid

Stella zei

Hahaha,schitterend je hondebeest onder dat dekkentje en met zijn/haar kop op het kussen!!
Lieve groet,Stella

Jonneke zei

Oh, wat een schatje!
Groetjes, Jonneke

Mayflower zei

Wat leuk zo iedere dag een post van je Elly en wat een kleine schat ligt daar heel verwend onder een dekentje hihi.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

scrappy jen d zei

Ach...dit is toch zo lief???
Wat hebben onze honden toch een heerlijk leventje! En terecht, want we houden zo veel van ze! Heerlijk!!!
Prachtige foto's!
Lieve groetjes, Jen.

Homemade Home zei

Dit vind ik zooooo schattig!!!
Wat een verwennerij, niks honden leven, hi hi!!
Geniet hier maar lekker van.
Lieve groet Nelly

wilmi zei

aaaaach wat n lieffie!! Ik liet net de foto aan dochter zien en wij zijn beide gesmolten nu;-)

Mirjam zei

Hoi Elly,
Ach wat een snoepie. Dat noemen ze een hondeleven omdat honden het zo heerlijk hebben... Ha!
Ik had gisteren zo'n winter-blues-day. Moe en beginnende verkoudheid, hoofdpijn en gewoon nergens voor te porren. Vroeg naar bed gegaan want we moesten vanmorgen weer om 6.00 uur in Den Helder zijn (en dan gaat de wekker echt om 4.00 uur hoor...), maar vandaag is alles weer goed, voel me weer fit en heb overal weer zin in... Doet toch wonderen, een avondje vroeg naar het mandje...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Linda zei

Cute ;-))))
Mijn 2 katjes liggen ook wel eens zo , vinden ze heerlijk haha.

Groetjes, Linda

little sweet things zei

Als ik jou was zou ik gewoon naast je je snoepie gaan liggen!
Groetjes, Sas

Anoniem zei

Oh geweldig, Elly! Helemaal lekker verwend. Wat een lieverd! Wat een heerlijk leven toch!
Knap dat je elke dag een log maakt.

Lieve groet,
Gerry

La Blomst-Living zei

Oooh, wat een schatje. We smelten allemaal voor deze lieverd, dat merk je wel!
Lieve groetjes, Linda

Judith zei

Ik heb ook een winterdip, maar met dit sombere weer kan het bijna niet anders he... Wil ook wel onder een dekentje kruipen met een kopje thee, maar ik vertrek zometeen naar m'n werk, dus helaas niks cocoonen;-)

Groetjes X

Hannekie(Sisterly) zei

wat een poepie zeg....
liefs hannie

hokje zei

Een hondenleven is zo slecht nog niet ;) Fijn om af en toe een avondje niets te moeten.

Lieve groet, Miranda