donderdag 10 januari 2013

Winter Whites

 Sneeuw wit...

Hagel Wit...

IJs Wit...

Klinkt zo koud, maar toch kan wit zo warm zijn...

Zolang ik me kan herinneren heeft wit een belangrijke rol in mijn interieur-leven gespeeld, ook al toen ik net naar de middelbare school ging en m'n kamertje zelf mocht schilderen, ook toen was het al wit, met rose dat dan weer wel...
 
Kleuren kwamen en kleuren gingen, maar wit is altijd gebleven... zo mooi met zilver, zink, glas... romantisch, lief en fris...
met of zonder kleur...
Wit... ik hou er van!

Tot morgen!

Liefs,
Elly

 

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Met een beetje geluk wordt de wereld buiten ook weer wit!

Lieve groet, Ingrid

Pleuntje zei

Het ziet er chique uit en zeker warm. X

Bonjade zei

Snap ik helemaal..... ben ook verliefd op wit.....tijdloos en blijft volgens mij altijd mooi.

Trouwens rose....tja daar heb ik ook een zwak voor......

Fijne avond

liefs

Marleen zei

je bent weer heerlijk op dreef Elly. Leuk om te zien allemaal.

groeten Marleen

La Blomst-Living zei

Mooi hè wit, je kan er zoveel mee, 't ziet er sfeervol uit!
Lieve groet, Linda

Sandra zei

Ben nu ookeven in het wit.....heerlijk rustig! Toch zal er tegen het voorjaar een vleugje roze naar binnen sluipen denk ik...maar voor nu: WIT !
Groetjes Sandra

Huize Kip Kakel zei

en ik ook!
ik plaats net een post over mijn WWW..warm wit winter huis.
mooi!
Hannie ♥

scrappy jen d zei

Mooi hoor, meis....
Zo mooi! En dank voor je nieuwsbrief! Leuke dingen zijn er weer gekomen....
Ik wacht even af wat het gaat worden, maar als ik weer wat op mag knappen, dan ga ik zeker mezelf verwennen met nieuw spullies!!! :)
Liefs, Jen.

Liefde voor kransen ♡ zei

Zo mooi Wit! Ik hou er ook zo van! Ik geniet echt van je posten Elly! Elke dag weer zulke mooie plaatjes vol inspiratie., bedankt! Liefs Lindy

Inge zei

Hier ook stapel op wit! Alleen begin ik nu wat te twijfelen, of onze woonkamer nu witte muren moet krijgen, of een tintje offwhite (lichter als wat we nu hebben, maar nét geen wit)...onze open keuken is namelijk ook offwhite, en de serre ook...dan wordt het wel een hele klus...maar ik vind wit wel heel mooi, maar een tintje offwhite is dan nét iets warmer, en we hebben al zo'n grote kamer...DILEMMA!
MAAR WIT IS EN BLIJFT HEUL MOOI!

Liefs Inge

Stella zei

Mooie opstelling en wit verveelt nooit!
lieve groet en een fijn weekend alvast,Stella

Marjon zei

Ja wit is en blijft mooi...ook mijn lievelingskleur...Je hebt dit zo mooi gestyled....prachtig....lieve groet en fijn weekend Marjon

Margriet zei

Elly, wat leuk dat je weer wat meer tijd hebt om te bloggen. Ik vind je foto's altijd erg mooi en inspirerend. Nog een fijn 2013 toegewenst trouwens!

x Margriet

Judith zei

En wie weet is het binnenkort buitendeurs ook wel een witte wereld: bof jij even!

Fijn weekend X

Alie zei

Heb ook een witte periode gehad en al ben ik nu meer van de naturel-kleuren, ik blijf het echt mooi vinden. Zulke gezellige plaatjes. Fijn weekend, Alie

hokje zei

En met zoveel verschillende tinten wit is het nooit hetzelfde. Inderdaad erg mooi om te combineren met zilver, zink en glas.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda