dinsdag 8 januari 2013

Winter Wreath

Eucalyptus hoort voor mij echt bij de winter, de kleur, de geur...hmmm... heerlijk!

Dus even een kransje voor op de keukenschouw gemaakt  en zo samen met de lichtjes en de elsenpropjes-slinger een winters geheel

Ook al ben ik geen keukenprinses, integendeel zou ik zeggen, mijn mannetje moet altijd zuchten als ik aan het koken ben, géén idee waarom (misschien omdat bij mij het vuur altijd vol gas staat of omdat ik altijd van de flinke brokken ben met snijden, of omdat ik altijd probeer te multitasken tijdens het koken, niet echt handig hoor computeren tijdens het koken dat geef ik toe, maar verder... echt géén idee!) toch ben ik wel gek op m'n keukentje

Vol met allemaal gezellige spulletjes, het minimalisme is aan mij totaal voorbij gegaan...

Net als het stoere, en sobere en rustige, tja... dat past waarschijnlijk gewoon niet bij me, al kan ik het bij een ander echt wel waarderen hoor... maar ik voel me nou eenmaal thuis tussen al m'n knusse zooi...

En gek hè, tussen m'n boekhoudingszooi voel ik me nou he-le-máál niet thuis... zucht... ben nog steeds niet klaar... Ik ploeter weer verder... zucht... Volgende keer hou ik het beter bij... neem ik me telkens voor... maar ik maak nou eenmaal liever kransjes.... vooral van Eucalyptus....

Tot morgen!

Liefs,
Elly



17 opmerkingen:

It's me zei

Ga je elke dag posten ???...hoe kom je aan zoveel inspiratie ???.....ik weet echt even niet waar ik het over moet hebben ....soort van blogmoe ofzo.......hihihi...maar vind het echt leuk dat je erweer bent hoor!!...liefs van mij...xxx...

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

nou trots mag je zijn hoor je heb een prachtige keuken en je krans is super ook ik ben er gek op en die geur mmmmm ga lekker verder zo prachtige plaatjes ...fijne week lieve groet rosita

Pleuntje zei

Wat een gezellige keuken en nee, computeren en koken gaat echt niet samen . Succes met de administratie. X

Home and Lifestyle zei

Tijdens het koken heb ik soms mijn iPad ook naast de pannen staan en meestal leidt dat toch af. Ik zit er met less is more een beetje tussen in, te rustig vind ik kaal maar te druk maakt me weer onrustig hihi. Maar je keuken ziet er gezellig uit hoor, mag je best heel blij mee zijn ;)! Je krans is ook een plaatje!

Lieve groet, Ingrid

Des guirlandes zei

Ik begrijp je. Ik ben ook niet van het superstoere en sobere. Meer van de franse slag, het beetje frivool.
Met dat koken begrijp ik je echter niet. Koken doe ik juist heel graag, daar kun je ook zoveel creativiteit in kwijt, toch?
Groetjes,
Barry

theeleuten zei

Herkenbaar, ik kan best wel koken...maar niet te ingewikkeld...het is toch zo weer op en ik doe ook graag alles tegelijk...ik maak tijdens het koken vaak kastje schoon en prullaria...:-)mooie krans hoor!
Tot morgen, Evelien

Anoniem zei

Je hebt een leuke keuken en de eucalyptuskrans staat daar heel mooi.
Wees getroost, ik ben ook geen kookster.
En ik probeer less is more, maar er komt altijd iets meer in.
En heel veel succes met je boekhouden!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Elly,
Nou zeg, je bent ineens elke dag op blogger bezig. Ik vind het heerlijk hoor, want je posten zijn zo heerlijk Elly..! Prachtige krans. Ik heb er vorig jaar ook eentje gemaakt en die hangt nu al een jaar aan de zijkant van onze grote witte kast, met een mooi lint...
Je zult nu wel denken, alles wat ik maak, maakt zij na, maar dat is niet zo hoor, toevallig alleen je kransen...
Ik wens je een heel fijne woensdag,
Lieve groet,
Mirjam

Krek wak wou zei

je hebt een super gezellige keuken, Elly! Ook hier is de keuken lekker vol....ik hou niet van kaal....haha!
Ook je krans heb je kei mooi gemaakt! Ik krijg ook zin te gaan knutselen....vanmiddag eens kijken...
x Nicole

La Blomst-Living zei

Haha, heel herkenbaar. Wanneer ik aan het koken ben en manlief komt thuis, zet hij meestal het gas lager (ik hou van opschieten), maar verder gaat het koken me wel redelijk af, dacht ik...hoop ik...Gezellig bij je hoor, in de keuken!
Lieve groet, Linda

Stella zei

Gezellig hoor al die spulletjes in je keuken en je krans is prachtig !!
Lieve groet,Stell

PS heb net een bestellinkje bij je geplaatst ;)

Corry zei

Je hebt een hele mooie gezellige keuken, Ik hou er ook die knusse gezelligheid.
De eucalyptus krans vind ik helemaal geweldig.
Trouwens je hele blog is mooi,Ik ben dan ook een trouwe volger
Ik heb sinds kort ook een blog,Kom je even kijken en misschien volger worden. Heb nog niet zoveel.
Maar ach wat niet is kan nog komen.

Groetjes Corry

Helga zei

Mooie krans en ja, het ruikt inderdaad heerlijk.


Gr.Helga

Alie zei

En als ze dan zo prachtig verkleuren, vind ik ze nog mooier. Ik had de mijne toevallig ook op een blogje gezet. Wij hebben veel naturel/taupe kleuren in huis en de onze is nu precies de goede kleur. Groetjes ALie

Marjon zei

Prachtige krans heb je gemaakt en wat een gezellige keuken...daar kun je heerlijk koken volgens mij haha...ik heb maar een piepklein keukentje maar als ik tijd heb, kook ik wel graag.
De eucalyptus hang hier bij mij ook nog rond de hangkandelaar...ik vind het ook zo mooi.....lieve groet Marjon

Judith zei

Haha... het blijft ook iedere dag weer een crime dat koken; hier precies zo, want er is altijd wel iemand die wat te zanniken heeft over het eten; ook niet mijn hobby!

Maar gelukkig sta jij wel op een gezellig plekje te koken, dat scheelt.

Groetjes

hokje zei

Misschien niet je hobby om eten te koken, maar je hebt wel een gezellige keuken waar je kan computeren ;)

Succes met de boekhouding.

Lieve groet, Miranda