vrijdag 4 januari 2013

Winter Peas

Kennen jullie 'em nog? Mijn spliterwten-kransje? Kwam ook nog uit die koffer met winterspulletjes, samen met deze oude kaart

Hij hangt weer aan m'n oude laddertje

Een heerlijk hoekje om te relaxen en om even in gedachten de dag door te nemen, maar helaas niet vanavond... vanavond toch nog weer even aan het werk, kwam niet aan alles toe vandaag... Maar ik doe het met plezier! 

P.s. ook zo'n kransje maken? Het enige dat je nodig hebt is een kransje van piepschuim, een lijmpistool en spliterwten, easy peasy!

Tot morgen, liefs
Elly

14 opmerkingen:

Mirjam zei

Hoi Elly,
Ik heb afgelopen winter ook zo'n krans gemaakt, maar dan op een strooien krans... Dikke kans dat ik hem bij jou op je blog heb gezien en daarna zelf eentje ging maken...
Hij hangt nog steeds heel mooi te wezen op de overloop...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Ziet er leuk uit hoor, je hoekje met de krans !

Liefs, Lieke.

Home and Lifestyle zei

Wat een mooi hoekje en je krans is ook een plaatje!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Erg leuk Elly !!!

Fijn weekend, Sina.

It's me zei

Gezellig !!!..fijn weekend hoor!!...liefs van mij...xxx..

Liefde voor kransen ♡ zei

Wat een mooie krans, leuk idee! ga ik zeker ook eens proberen. Lijkt me ook een heerlijk hoekje om te zitten. Fijne avond, liefs Lindy

What's in a day zei

Heerlijke hoekjes Elly en je krans, ene heel goed idee, ik moet er nog één maken..dus op naar de splitwerwten....

Fijn weekend en lieve groet,
♥Eefie

Anoniem zei

Mooi hoekje Elly, en een leuke krans! hangt daar heel mooi aan je laddertje.

Lieve groet,
Gerry

hokje zei

Leuk kransje en een gezellig hoekje!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

sandra_w zei

Heerlijk hoekje Elly! Leuke krans en ik zie ook 'n prachtig wit plaid....mooi!

San x

Linda zei

Hoi Elly was even je blog kwijt maar ben nu weer van de partij en lees nu weer de afgelopen berichten. Leuke posten heb je weer geplaatst.
Ook deze en de afgelopen post vallen goed in de smaak. Erg leuk weer.

Fijn weekend.
Groeten Linda

Unknown zei

De krans is prachtig van kleur, helaas 'tijd' is het probleem. De buikgriep heeft ons huisje aangedaan waardoor alles nu op een heel laag pitje draait :(
Maar nu kan ik wel heerlijk overal eens op de blogs binnenspringen en ideeën opdoen ;)
Liefs, Sonja

Vera zei

Jullie kunnen er weer gezellig bijzitten zo te zien :) Hopelijk heb je genoten van je vrije zaterdagavond gisteren.
Je krans is erg leuk zeg, wie weet probeer ik die ook een keer,

Groetjes

Vera

Miriam de Vries zei

Ik kom bij jou voor het eerst kijken, wat een prachtie sfeer! Rustige kleuren, maar wat een leuke spulletjes! Die vogeltjes vind ik zo leuk..!
Ik kom hier vaker!
En.. nog een mooi en creatief 2013 gewenst.

Groetjes,
Miriam