maandag 14 januari 2013

Little Lace Cabinet

In het halletje, bij de achterdeur hangt een kastje, gekregen van een vriendin, het is een oud bollenlabelkastje dat hing op het kantoor van een bollenexporteur

Op dat kastje staan allerlei klosjes kant en een paar oude doosjes, in de ene hebben kinderschoentjes gezeten, in de andere allemaal klossen DMC

 Oud en nieuw gebroederlijk naast elkaar

 Verweerd door de jaren

In België kocht ik voor een paar euro een hele doos oude kant, niet om aan te zien, m'n zusjes gruwden er zelfs van

Maar thuis gekomen ging het in de was en wit was nagenoeg weer wit en ik was blij

Samen met m'n andere spulletjes, een verzameling van jaren, en best veel dacht ik

Stopte ik het in dit kastje, maar het was helemaal nog niet zoveel


Kijk toch eens wat een lege vakjes, dat wordt weer speuren en verzamelen

Wat een geluk! Ik kijk er nu alweer naar uit!

Tot morgen!

Liefs,
Elly



21 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Je kunt wel een postkantoor beginnen met al die vakjes, wat zijn het er veel!! Maar dat is jou wel toevertrouwd!

Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

oooooooooooooooooooooooooooh, wat is dit een beeldig kastje en de vulling, gewoonweg smullen :)))
Liefs, Sonja

Unknown zei

oooooooooooooooooooooooooooh, wat is dit een beeldig kastje en de vulling, gewoonweg smullen :)))
Liefs, Sonja

Marja Rijnsburger zei

Wat een mooie kantjes en wat een mooi kastje om ze in op te bergen.
Groetjes,
Marja

Esther zei

Wat mooi al die kantjes in z'n mooi kasje Groetjes Esther.

La Blomst-Living zei

Wat een gaaf kastje zeg! Helemaal leuk. Succes met speuren, want er kan best nog een helemaal bij!
Lieve groet, Linda

Judith zei

Wauw, wat een leuk kastje... en een prachtige verzameling!

Heel veel plezier met verzamelen, want hoe leuk het bezitten ervan ook is; die zoektochten zijn minstens zo leuk!

Groetjes

Corry zei

Wat leuk al die kantjes en klosjes in dat kastje, ziet er super leuk uit
Groetjes Corry

little sweet things zei

Wat een heerlijke verzameling, ik hou ervan!
Groetjes, Sas

Petra zei

Wat een prachtige kast zeg echt SUPER gaaf hoor en hoe je hem opgevuld heb, je heb er gewoon oog voor net als dat vieze oude smerige kant (ha,ha) je zus zal zich nog wel eens achter haar oor krabben als ze het zo mooi ziet.

Groetjes petra

Mirjam zei

Hoi Elly,
Inderdaad nog heel veel vakken te vullen. Lekker op zoek dus naar nog veel meer oud kant en garen...
Heel leuk kastje trouwens, voor wat voor verzameling dan ook. Super dat je dat hebt gekregen...
Ik wens je een fijne week,
Lieve groet,
Mirjam

Cindy at her Country Home zei

Ha lieve SCHOONHEID, hihi ja zoals je het schrijft hoe later op de avond hoe "schoner" het volk. De teentjes ruiken weer lekker hahah.
Dit is poging nr. 3 dat ik je zo laat op de avond schrijf want ik zag dat mijn superlange "Cindy" reactie wederom niet was geplaatst gisteravond dus probeer het maar weer....
Vind dat helemaal niet erg want wat is het weer een groot feest op dit blog, veel te leuk weer. Heb gisteravond wel de hele avond in je keuken vertoefd en dat allerschattigste borduurwerkje bewonderd. Net als jouw creaties die ook nog steeds zo fijn door mijn hele huis hangen, daardoor wordt het gemis naar jou ietsje minder. Ietsje maar hoor hahaha... hoop dat we elkaar gauw weer in 2013 treffen, kijk er zo naar uit! En El... dit KASTJE aaarrghhhh zo geweldig! Gelukkig nog heel veel vakjes om op te vullen, het is nu al zo fantastisch met dat heerlijke kant en garen. Heb ze er even uitgehaald om er mee te spelen hoor... maak jij maar intussen weer hele leuke creaties om de vakjes gezellig op te vullen. Ik kijk nog steeds naar 1 gevuld vakje in een hééééle grote letterbak hahaha... dat moet nog eventjes wachten want ben alweer begonnen aan een leuke borduur voor de Pasen. Doe je binnenkort dan mee met mij?... Ga alvast duimen draaien of het je ergens gaat lukken, tot morgen in je daily Winter post! Heel veel Winterliefs maar met veel warmte van Cin xxxxxxx

Cindy at her Country Home zei

WOW het is me gelukt... sorry dat het inmiddels A4 formaat is geworden die reactie van mij hahahah... tjjuuusss Cin xxxxx

Judith van Zo gezellig brocant zei

Nou jij hoeft je voorlopig niet te vervelen. Heerlijk! Erg leuk zo'n kast.
Groetjes Judith van Zo gezellig brocant

Krek wak wou zei

Oooooh ik kijk mijn ogen uit....wat een super verzameling! Die kast is er echt voor gemaakt zeg....wat ziet het er lekker brocant en gezellig uit!
Fijne dag!
x Nicole

Hannekie(Sisterly) zei

tja wat een straf he hahahh,,veel plezier met verzamelen
liefs hannie

scrappy jen d zei

Wat een schitterend kastje!
Laat ik mou op mijn scrapkamer een
hele oude letterkast hebben staan! Uit zo'n oude drukkerij!
Maar goed...
Mijn keukenprins ziet me al weer aan komen met die oude troep!!!
Waar moet dat nou weer, Jen?????
Nog meer stofnesten, ha, ha...
Maar goed...
Misschien kan ik het ergens binnen smokkelen??
Ha, ha...
Lieve groetjes, Jen.

Anoniem zei

Heerlijk dat je door kunt verzamelen, dat is het leuke er van. En wat een prachtig kastje en wat een mooie verzameling zit er al in. Kantjes en bandjes hebben altijd zo'n mooie sfeer.

Lieve groet,
Gerry

sandra_w zei

Geweldig kastje (zeg maar KAST)Prachtige verzameling....succes met je verdere zoektochten ;)

San x

Maaike zei

Wauw zeg, mooi kastje met al die vakken en mooie spulletjes erin!!
En een goede reden om verder te speuren!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Liefde voor kransen ♡ zei

Echt een superkastje! En dan al dat kant...zo mooi! Die komt vast vol!
Liefs Lindy