zondag 1 april 2012

New Chapter

En toen stond ik voor nieuwe keuzes, nieuwe besluiten...

And then I had to make new choices, new decisions...


Zou ik op de oude voet verder gaan of helemaal opnieuw beginnen....

Would I go on on the same footing as before or start all over again...


Ik koos voor het laatste...

I chose the last option...


Besloot m'n passies samen te voegen...

Decided to connect my passions...


Passie voor wonen...

Passion for homedecoration..


Passie voor bloemen...

Passion for flowers...


Passie voor zelfgemaakt...

Passion for homemade...

Ik hoop jullie hier te zien en wens jullie een fijne zondag allemaal!

I hope to see you here and wish you a happy Sunday!

40 opmerkingen:

Unknown zei

Oh, ik ben je eerste volger zie ik, leuk!
Goed idee om met naald en draad aan slag te gaan, het geeft een voldaan gevoel als je straks ook kan zien wat je vandaag gedaan hebt ;))
Fijne zondag verder, liefs, Sonja

Mirjam zei

En ik je tweede dus... Ik had je blog nog niet eerder gezien, maar wat ik hier zie vind ik heel leuk en mooi. Prachtig die decoraties gecombineerd met die mooie witte ranonkels... Ik wist nog niet wat ik met mijn paasdecoraties aanmoest maar nu weet ik het wel hoor...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Fort lapin zei

Nou lieve Elly natuurlijk verhuis ik mee!!! Ik ben Elly fan hoor :-))

Ik wens jou een goede frisse start van je nieuwe blog!!

Lieve groet Peet

Unknown zei

Ben er ook weer hoor.
Groetjes en een fijne week.
Brigitte

Thuis Thuis zei

Heerlijk lijkt me dat.
Een nieuwe start, jij in een ander jasje.
Ben wel in voor Home Made, en jou ideeën!
Ik ga mee.
Fijne dag.
Groetjes, Annette

Meertje zei

Ik verhuis ook mee.
Groetjes Miriam

Anoniem zei

Ik ben ook weer van de partij, hoor!! Wil jouw blogs echt niet missen, ze zijn een enorme inspiratie en altijd een genietmomentje!!!
Succes met je nieuwe "Home made"!
Lieve groet, Sandra

Unknown zei

Ik blijf je gewoon volgen hoor, het is puur genieten en er komt meer dan genoeg voorbij waar ik ooit eens mee aan de gang wil gaan.

Groetjes Yvon.

Bonjade zei

Tuurlijk verhuis ik met je mee.
Heb je alles alweer uitgepakt...?
Alles weer op zijn plek.....?

In ieder geval al een heerlijke paassfeer hier....
En moet je nu ook weer iedereen opnieuw gaan volgen....?

Fijne nieuwe week

Lieve groet

Fia zei

Ohhhh tuurlijk ga ik je hier weer volgen meid....ik schrok al!!!
Kan jouw leuke verhaaltjes en alle moois niet missen hoor....veel succes met je nieuwe blog ziet er nu alweer prachtig uit!!

Lieve groetjes Fia

Huize Kip Kakel zei

Natuurlijk, dat is geen vraag, ik verhuis grag met je mee!
En ben heel benieuwd naar je nieuwe start en het vervolg!
Veel succes!
Groetjes Hannie

Pleuntje zei

Als trouwe fan verhuis ik met je mee. Succes met het nieuwe blog, het wordt vast net zo mooi als je andere blogs of misschien nog wel mooier. X

Laura zei

Hoi Elly,
Wat een mooie blog, had ik nog niet eerder gezien, maar de sfeer die er vanuit gaat, superrrr helemaal mijn ding.

fijne dag,groetjes Laura

Birgit Koopsen zei

Je nieuwe blog ziet er ook al weer super uit! En het nieuwe adres is toegevoegd aan mijn leeslijst!

Svenja zei

welcome your reader number 30 :) i am excited for your new start :))
have a great week, svenja

Ger zei

Retorische vraag....;-)

ik verhuis wel met je mee hoor!

Het zal fff wennen zijn....wie wie is....
er staan inmiddels al meerdere weblogs in mijn leeslijst met de woorden:home,made,sweet....

Het ziet er hier op je nieuwe blog in elk geval al Paasachtig en sfeervol uit.

Fijne dag!
Lieve groeten,Ger

Carla zei

Haha..ik dacht ff dat je echt ging verhuizen...Blond hè!!
Maar hier ben ik..volger nummer 32!!
Ik ga je hier in de gaten houden hoor.

fijne dag meis...liefs Carla

Peet zei

Natuurlijk verhuis ik met je mee! Kan je niet missen hoor.
Lieve groetjes, Peet.

Sarina zei

Ben mee verhuisd, wil je blog niet missen.
Zit er weer prima uit.
Fijne dag,
Liefs, Sarina

Eveline zei

Ik blijf je gewoon volgen. Succes met je nieuwe blog.
Eveline.

Hannekie(Sisterly) zei

ik ga je weer volgen hoor
liefs hannie

Anoniem zei

Ik ben ook weer van de partij hoor Elly! Je logs zijn allemaal veel te mooi! Ik kijk weer uit naar je posten.

Lieve groet,
Gerry

It's me zei

Tuurlijk ga ik je volgen.....wel jammer zo'n hele blog stoppen...bewaar je hem wel ???..deze word vast net zo mooi...fijne week liefs van mij...xxx..

Marieke zei

Hoi Elly,
Je nieuwe blog ziet er ook weer heel mooi uit.
Ik wens je heel veel succes en inspiratie bij het maken van deze nieuwe blog.
Je staat al bij m'n lijstje hoor.
groetjes Marieke

Mayflower zei

Wat een mooie nieuwe start Elly, ik ga je zeker weer volgen.
Je nieuwe blog ziet er prachtig uit.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Mayflower zei

Wat een mooie nieuwe start Elly, ik ga je zeker weer volgen.
Je nieuwe blog ziet er prachtig uit.
Fijne week.
Lieve groet, Mea

Stella zei

....nou dan ga ik je hier toch weer verder volgen, vind je blog veel te gezellig om "niet mee te gaan ";)
Lieve groet,Stella

Esther zei

Ook ik ga met je mee,het ziet er weer gezellig bij je uit, Groetjes Esther.

Judith zei

... En daar ben ik al!

Gezellig, ik ga je weer volgen. Liefs Juth

Petra zei

Tuurlijk ga ik je weer volgen leuk hoor weer wat nieuws, best spannend je heb zoveel volgers op je andere blog. Succes, en je ranonkels prachtig. Geniet van je week, groetjes

Petra.

redscrap zei

hallo ben weer volger van je nieuwe blog geworden, volg je mij ook weer, groetjes mina

Sunny Simple Life zei

Love the color and the mini egg mold. Very unusual. Have a wonderful Easter.

Home and Lifestyle zei

Joehoe...hier ben ik weer! Volger nummer 61 is binnen, dat ben ik :)!

Een fijne avond gewenst! Lieve groet, Ingrid

liesje zei

Ik ga ook met U mee hoor!!!
Lieve groetjes Carine

Des guirlandes zei

hoi, hoi,
Jij bent opnieuw begonnen en ik ben net begonnen. Ik houd ook van de dingen waar jij van houdt. Misschien wil je eens een kijkje nemen op mijn blog?

sandra_w zei

Uiteraard verhuis ik met je mee :))
Kan niet zonder m'n genietmomentjes ;)

Liefs,
San x

חתולי8 zei

GOOD LUCK!

Nadine zei

Mooi nieuw blog heb je! Succes, ik ga je weer volgen!

Fienny :) zei

Hallie hallooooo,
Hier is nummertje 88, je kunt mij draaien zoals je wilt. Maar ik blijf het zelfde, op de kop, om draaien achterste voren of wat dan ook, ik blijf het zelfde. Jij niet, jij bent een nieuwe blog begonnen, waarom, dat snap ik niet maar dat zul jij nog wel eens uitleggen, toch!!!! Maar ook al ben je 1 nieuwe blog begonnen, IK VOLG JOU WEER, en dat met HÉÉL VEEL PLEZIER!!!!! Het zijn "Geluks-momentjes" als ik opjou blog kijk, dus zou ik dom zijn om het niet te volgen. Ik wens jou hééééél veel suc6 met deze blog, en tevens wil ik jou BEDANKEN voor al dat mooi's, warms, leuks, échts, en al het prachtigs van jou voor ons, BEDANKT xxx
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Krek wak wou zei

Tuurlijk ben ik er weer bij, Elly!
Liefs van Nicole