donderdag 24 december 2015

HoHoHo Merry X-Mas! Home-Tour

Heerlijk, bijna kerstavond... 

De kadootjes liggen onder de boom...

Ingepakt in mooi zilverkleurig papier met glinsterende linten en lieve kaartjes...

De boom, ook in zilver en roze ...

Dit jaar een beetje koper toegevoegd, zoals deze sterren die ik stanste uit glitterpapier en met een koordje en washi-tape aan de muur bevestigde..

Het kan zo simpel zijn...

En natuurlijk de kaarsjes aan...

Deze slinger kwam ook weer voor de dag...

De Eiffeltoren brandt...

 Als groen dit jaar alleen wat Pinus en koperkleurige Skimmia...

En wat is een kerst zonder kaarsen...

M'n werkhoekje ook een beetje in kerst...

 Op de planken deze gezellige lichtjes... 

Op m'n burootje een knus hoekje...

Waar ik 's avonds gezellig zit te werken (of hobby-en... dat is zo fijn als je hobby je werk is en andersom!)

Merry Christmas from our house to yours! Enjoy these wonderful days!

Liefs,
Elly

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Voor jou ook hele fijne feestdagen gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar.

Liefs, Ingrid

Mirjam zei

Lieve Elly,
Ik wens jou, je man en je gezin ook heel fijne Kerstdagen toe en een heel erg mooi, gelukkig en vooral gezond 2016.
Liefs,
Mirjam

Miranda V zei

Leuke kiekjes van je mooie huis/inrichting/versiering! Fijne feestdagen!

It's me zei

Mooi mooi mooi.....

Hele fijne dagen ...liefs Ria x ❤️❤️❤️

Merry Merry Christmas love Ria x ❤️❤️❤️

Original handmade by Janneke zei

Een sfeervol kersthuis Elly!
Hele fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en creatief 2016 toegewenst.

Liefs Janneke

Marleen zei

leuk...weer eens een tour door je huis. Tijd geleden. Fijne feestdagen

Anoniem zei

Heerlijk kersthuis heb je gemaakt!
Leuk om weer eens langs te komen...heb je wel gemist hoor...
Hele fijne dagen en een gezond en gelukkig 2016 gewenst!
Liefs, Peetje

Marion zei

Hoi Elly, wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt. Het is een tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen en ook ik ben inmiddels actief op een nieuw blogadres waar ik nu ook veel over mijn aandoening schrijf. Ik zou het leuk vinden als je weer volger wordt van mijn blog. Hopelijk tot ziens op www.marionline.nl