donderdag 14 juni 2012

Sweet Pink And Happy Red

Heerlijk zoet rose in de keuken...

Lovely sweet pink in the kitchen...

Zo schattig deze Begonia...

So cute this Begonia...

Het tere rose van de roosjes...

Tender pink roses...

Zo perfect...

So perfect...

... met de laatste zonnestralen van de dag...

... with the last sunbeams of the day...

Rose in m'n werkhoekje...

Pink in my little crafty space...

Oude popjes en een schattig Tilda beertje gemaakt door Paula

Old dolls and a cute Tilda bear made by Paula

Rose ontmoet rood, ontmoet wit...

Pink meets red, meets white...

... onmoet mij!

... meets me!

Rose projekten in 't Scrap-Ateljeetje!

Pink projects in  't Scrap-Ateljeetje!

Hugs, 
Elly

21 opmerkingen:

Marieke zei

Mooi en heel lief!
groetjes marieke

vrouw Hommel zei

Leuk , die witte en roze ontmoetingen.
Hier staan 2 oranje begonia's, de tijd van oma vroeger komt weer terug, of zou het door het voetbal komen.
groetjes

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig sfeertje heb je gemaakt met hele mooie spulletjes geniet er maar lekker van ...lieve groet rosita

Anoniem zei

Dat zachte rose is zo'n mooi kleurtje. Het past overal bij, maar speciaal bij wit, zink en heel zacht blauw vind ik mooi.
Geniet ervan!

Lieve groet,
Gerry

MARIANNE zei

Ik ben niet zo van de begonia's maar die rose in de witte schaal...hm...ga toch maar eens bij de bloemen winkel kijken!
En wat een beeldige foto's van je werkhoek...herinnerd mij er ook meteen aan ...dat ik nog al m'n oude kant, om de oude klossen, die ik van een lieve vriendin heb gekregen, moet gaan rollen.
Hopelijk kan ik er net zo'n mooi plaatje dan van maken, als jij!

Een fijn weekend, groetjes van Marianne.

Helga zei

Het is weer om te smullen, ziet er altijd super mooi uit bij je.

Goed weekend.

Gr.Helga

Petra zei

Heerlijk dat zachte roze, zo lekker zomers. En je begonia prachtig hoor zijn zulke dankbare lekker ouderwetse bloeiers. Leuk sfeertje hoor, gezellig weekend

groetjes Petra.

Home and Lifestyle zei

Heerlijke foto's weer...je weet telkens de mooiste hoekjes te creëren!

Fijn weekend!!! Lieve groetjes, Ingrid

It's me zei

Mooie post !!!...liefs Ria....xxx...

Chronicles of Dolliedaydream zei

Ooh Elly you have a lovely new blog since my last visit and still lots of pretty things and PINK - my favorites :-)

I hope you have had a lovely few months and a good start to your summer xxx

sandra_w zei

Leuk en zo sfeervol! De begonia is weer helemaal hot :) Ook ik ben overstag gegaan... het zachte roze past zo mooi bij wit of zink!

Prachtige foto's weer!

Fijn weekend!
San x

Eveline zei

Gezellig hoor.
Prettig weekend.
Eveline.

hokje zei

Romantisch sfeertje!

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Anoniem zei

Toch weer terug op roze/ rood??
Bij mij niet anders....:)
Maar bij jou maakt het niet uit welke kleur, het ziet er weer geweldig uit!! Als je weer es zin in een nieuwe 'hobby' hebt, raad ik je echt interieur styliste aan...;)

Fijn weekend!
Groetjes Sandra

Alie zei

Prachtig dat roze en dat plantje vind ik ook zo gaaf. Groetjes Alie

Stella zei

Het is helemaal gezellig, niets meer aan doen, haha.
Lieve groet,Stella

Jeanet zei

Het ziet er weer gelikt uit Elly gaaaaaaaf die kleuren combies helemaal mijn ding ! En je canvas ook weer helemaal toppie !!

Liefs Jeanet

Käranån zei

Beautiful sweet pink photos...

theeleuten zei

Helemaal vrolijk word ik van al dat roze......gezellige week, groetjes Evelien

THE BLACK BARN zei

HELE MOOIE POST!
FIJNEDAG,

MIRANDA

Sweet Cottage Dreams zei

Such a sweeet and pink post! LOVE the shadow box that you made! Just look at all of the details.

Lovely new blog, Elly!!

Missed visiting, but life has been so busy as of late.

much love,
becky