woensdag 6 juni 2012

Get In The Bowl...

No, you get in the bowl... Kennen jullie die M&M's reclame? Grappig omdat ie zo duf is. Maar laten we het over mijn bowls uh... kommen hebben, m'n nieuwe wel te verstaan. Ik heb deze grote, grof geruite,


No, you get in the bowl...  Do you know that M&M's commercial? Funny because it's so fusty. But let's talk about my bowls, my new ones that's to say. I've this big, large checked one,


en deze kleine, fijn geruite


and this little, tiny checked one

Blauw natuurlijk, what else (och jeetje, nu moet ik opeens weer denken aan die Nespresso reclame... dat zieke brein van mij... maar jullie moeten toch toegeven dat het een plezier is om naar die goeie ouwe Georgie te kijken, mannen worden inderdaad knapper naarmate ze ouder worden, maar dit even terzijde)


Blue of course, what else (oh my now I suddenly have to think about that Nespresso commercial... that insane mind of me... but you've to agree, it's a pleasure to look at good old Georgie, men really become more attractive when they get older, but this aside)

Deze prachtige (tja, dat woordgrapje, tenminste ik vind 'em zelf wel lollig, hieronder gaat helaas alleen maar op z'n engels!) Delphiniums kreeg ik van mijn zusje Twaatje, ze teelt ze zelf


These georgieous... oops... gorgeous Delphiniums I got from my sister Twaatje, she grow them herself

Ben gek op die diep blauwe kleur...
Meer kleur op woensdag klik hier

Love that deep blue color...
More color on Wednesday click here

Lieve groetjes Elly

26 opmerkingen:

Een sneller kloppend hart zei

Wat een sfeer...en wat een supermooie Delphiniums, niet normaal die kleur!
Genieten bij jou op de vroege ochtend, nu gauw op naar 't werk ;)

Veel groetjes, Veronique

Unknown zei

Woehaha, lol, get in the bowl, mensen die hem niet kennen die denken nu " waar heeft ze het over"
Maar je bowl's zijn prachtig!
Wat een aanwinsten zeg, dat vleugje blauw bij je in huis komt helemaal goed!
De bloemetjes van Twaatje zijn schitterend, lijkt me heerlijk om die in de tuin zomaar te kunnen plukken.
Lieve groetjes, Sonja

Home and Lifestyle zei

Hihi...leuk woordgrapje en mooi dat blauw, past ook helemaal bij jou!! En die bloemen...handig dat je ze zo van je zus kunt krijgen!

Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Hannekie(Sisterly) zei

mmm ja die george....oo nee ging over de schalen he hahha..prachtig zijn ze he..ik heb ze in het rood..echt schatjes zijn het..je bloemen zijn helemaal geweldig...wat een mooie kleur
fijne week verder
liefs hannie

Stella zei

Hi Elly,
Het is weer helemaal gezellig bij je en mooi die blauwe kleur !
Lieve groet,Stella

MARIANNE zei

Ja die Georgie hé...hey you there...get in the (my) bowl...yes you...what (who) else, ha,ha!

Ik vind het prachtige foto's van je blauw geruite kommen, de mooie blauwe Delphiniums van je zus Taatje...en niet te vergeten je verzameling vogelkooitjes...I love it all!

Ondanks het trieste weer...een hele fijne, kleurige en fleurige dag! Groetjes van Marianne.

Pleuntje zei

Grappig hoe sommige reclames toch blijven hangen.
Wat ziet je huis er toch geweldig uit.En de kleur blauw is helmaal super. Ik geniet van je blog. X

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hey Elly,
Mijn zoon en ik praten deze reclame altijd mee...zo grappig! Hebben we met meer reclames ;-)
Maar eh, ik dacht dat jij meer van het rood was?
Lieve groet, Hilde

Zaanse Zolder zei

Wat mooi het contrast tussen die toch wel stoere kommen met dat glaswerk eromheen. Die kleur bloem is prachtig. Leuk dat je ook mee doet aan Fleur en Kleur, ik had je nog niet eerder gezien.
I follow ;-)
En yep... good 'old' George doet het ook wel voor mij hoor haha!
Groet van Sylvia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk sfeertje zeg en wat een mooie bloemen zeg wat een prachtige diepe kleur blauw .....geniete er lekker van ...nog een fijne week lieve groet rosita

Twa zei

Wauw, wat een prachtige ridder sporen!!! ;-) Ik heb er zelf eigenlijk geen een gehouden stom hé? Marianne heeft er ook een paar mee. Ik hoop dat ze een tijdje staan. En ie m&m reclame, daar heb ik ook vreselijk om gelachen, en vooral dat die man nog zo'n broodje naar z'n hoofd gesmeten krijgt, hilarisch.
Groetjes Twaatje

It's me zei

Een echte geniet post.....heerlijk....leuk hoor alles....liefs van mij....xxx..

vrouw Hommel zei

Mooi blauw, mooie kommen, mooie bloemen, het past allemaal weer zo goed bij elkaar.
groetjs

Anoniem zei

Mooie kommen en echt jouw kleur!
De ridderspoor met z'n diepblauwe kleur is ook prachtig.
Maar de mooiste combinatie vind ik de eucalyptus met gipskruid. Dat vind ik zo mooi subtiel!
Fijne dag!

Lieve groet,
Gerry

Maria zei

Dat ziet er prachtig uit en wat een schitterende intense kleur die bloemetjes van je zus.
Liefs
Maria

Created by Essie zei

mooi die sfeer en tja delphiniums zijn en blijven prachtig.
Je hebt het mooi verteld in je blog ha ha samen met de familie bowl van groot naar klein

Lieve groet
esther

Sientje zei

Wat een prachtige kommen. Nou als de m&ms daar niet in willen dan weet ik het niet hoor.

Mirjam zei

Hoi Elly,
Wat een heerlijke schaaltjes zeg. En die Delphiniums, ook al zo mooi. Prachtige kleur blauw. Echt gieorgieous... haha...
Wat een mooie post weer...
Ik wens je nog een heel fijne middag,
Lieve groet,
Mirjam

Alie zei

Prachtige geniet-plaatjes heb je geschoten!! Groetjes ALie

What's in a day zei

What else...zo leuk die woordgrapjes...ik geniet er altijd van als iemand een reclame uitspraak gebruikt, zet je tot nadenken..welke was het ook alweer...
Je foto's zijn zo mooi ik hou van dit blauw en ruitjes...helemaal goed!!!!

Lieve groet,
♥Eefie

Anoniem zei

Haha ja die reclame vind ik leuk,whaha ik praat ook altijd mee,je bowls zijn prachtig en je bloemen ook,fijne avond,lieve groet Musje.

Nadine zei

Leuk bericht om te lezen ;) en wat een prachtige bloemen!!!

Margriet zei

Lekker fris met dat blauw!

hokje zei

Je Delphiniums zijn prachtig; wat een geweldige kleur! De reclame ken ik inderdaad wel; manlief blijft erom lachen ;) Mooie verzameling.

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Chronicles of Dolliedaydream zei

Stunning colour against your beautiful white accessories - very pretty!

THE BLACK BARN zei

OOOOH DIT IS OOK ZO MOOIE POST!


FIJNE DAG,

MIRANDA