woensdag 2 mei 2012

In The Mags This Month


 Top 3 Country Living

Jammie, jammie, jammie, oh en ook een leuke etagère trouwens! Volgens mij gaat het daar eigenlijk om, hahaha, maar ik ben nou eenmaal gewoon gek op zoet!

Yumie, yummie, yummie, oh and lovely cakestand btw! Think the article is actually about that stand, hahaha, but I just happen to be a sweet tooth!

Als ik m´n kindertijd nog eens over mocht doen zou ik zo´n speeltent willen, helaas zijn m´n eigen kids nu ook een beetje te oud hiervoor...

If I could do my childhood over again I would love to have such a playhouse, it´s a pity my own kids are a bit too old for this too...

Ik hou van shadowboxes en muisjes... dus dat ik dit leuk vind lijkt me duidelijk!

I love shadow boxes and little mice... so I think it´s obvious I love this!

Note: Heerlijk lentenummer, met ook nog een prachtige binnenkijker en schitterende tuinen

Note: Wonderful Spring issue, with also a gorgeous home interior and beautiful gardens

Top 3 Ariadne At Home

Hoe konden ze nou in hemelsnaam weten dat ik dit precies hetzelfde met m´n eigen tv kast wil doen??? Daar vallen n.l. de deurtjes uit en nou leek het me leuk om er een oud laken voor te hangen

How could they possibly know I want to do the exact same thing with my own tv cabinet??? The doors are falling apart so I thought it would be a great idea to hang an old sheet in front of it


Lief zacht blauw

Lovely pale blue
 

En prachtig oud blauw, hoe konden ze nou weten dat dit m´n nieuwe kleur is???

And gorgeous old blue, how could they possibly know this is my new home color???

Note: Ariadne en ik worden nog dikke maatjes! Weer een heerlijk nummer vol inspiratie

Note: Ariadne and I will become BFF! Another lovely issue with lots of inspiration

Top 3 Mollie Makes

Obsessie voor Denim: ik deel 'em!

Obsession for denim: I'm sharing it!

April is a promise that May is bound to keep, mooie teksten, dromerige foto's

April is a promise that May is bound to keep, beautiful phrases, dreamy pics

Hier zou ik graag eens lekker rond snuffelen!

I would love to snoop around here!

Note: Elke keer weer sta ik versteld van al die creative meiden die hier ergens rondlopen, bron van inspiratie en een superleuk knopenkaartje kado 

Note: Each and every time I'm amazed how many creative girls there are out there, it's a source of inspiration and you get a cute button card as a gift

Top 3 Daphne's Diary

Het überromantische tuinhuisje van Sandy Foster, heerlijk om daar eens een weekendje door te brengen

The überromantic garden shed from Sandy Foster, lovely to spend a weekend there

 
 Leuk kadootje: lieve en grappig vintage labels

Nice gift: cute and funny vintag tags

En nog een presentje: een labeltje uit eigen keuken, ze weten hoe ze vrouwen verwennen moeten!

And another little present: a little tag from their own kitchen, they know how to spoil women!

Note: Lekker blad om door te lezen, je hebt bijna niet door dat het een verkapt reclame blad is van de firma C & E, helaas vind ik de foto kwaliteit niet altijd even goed, soms wat donkere foto's, maar verder prima blad

Note: Lovely magazine to glance through, you almost don't rumble it's just a kind of concealed advertisement leaflet of the co. C & E, it's a pity the quality of the pics is not always that good, a bit dark sometimes, but further on a nice magazine

The Good Oldies

En van schoonmams kreeg ik deze 2 verzamelbanden met oude Ariande's uit de jaren 80

And from my M-I-L I got these 2 binders with old Ariadne's from the 80's

Brocante met lieve kleurtjes

Brocante and sweet colors

Gezellig blauw voor buiten

Cosy blue for outside

Pasteltintjes en romantisch kant

Pastel colors and romantic lace

Oké, ook nog even een lekkere vrolijke, vind dit gewoon helemaal geweldig! Eigenlijk is er in die 25 jaar weinig veranderd, vinden jullie niet?!?

Okay, last but not least, just a happy one, because I love it so much! Actually there hasn't changed a lot over the past 25 years don't you agree?!?

Met al deze vrolijke plaatjes doe ik weer mee met de Fleur en Kleur op Woensdag!


Hugs,
Elly


20 opmerkingen:

Een sneller kloppend hart zei

Sjonge jonge ik kijk mijn ogen uit!!
Wat een heerlijke kleurige en sfeervolle post!

Oja btw, ik kreeg laatst je mail over je berichtjes enzo...maar ik heb gewoon alles gehad...niets kwijt ofzo :-) Dus dat zat wel goed!

Veel groetjes, Veronique

Anoniem zei

Heerlijk, die woonbladen. Daphnes Diary vond ik nu wel beter als vorig jaar, toen vond ik de foto's allemaal erg donker. En uit die oude Ariadnes heb ik nog wel eens handwerken gehaald.

Lieve groet,
Gerry

Ger zei

De bladen zijn duidelijk op jou lijf geschreven dus....
fleurig en kleurig is het zeker ook.

Altijd weer leuk om te zien wat er jaren geleden ''in'' was in dit soort magazines.

Fijne dag.....echt een dag(hier valt de regen met bakken uit de lucht) om in een stapel tijdschriften te duiken.

Liefs,Ger

Marja Rijnsburger zei

Heerlijke woon/creatieve bladen allemaal.
En je hebt er ook zo'n gezellige kleurrijke post van gemaakt.
Groetjes,
Marja

Helga zei

Wat een super leuke bladen allemaal, en die oude ariadne's zijn helemaal geweldig.

Bedankt voor je bericht op mijn blog, ga zeker vaker posten, vind het zo gezellig om de reachtie's te lezen.


Gr.Helga

Eveline zei

Leuk, gezellig. Het regent hier. Tijd om op de bank te zitten met een leuk tijdschrift.

Eveline.

Mirjam zei

Hoi Elly,
Wat een heerlijke bijdrage aan Fleur en Kleur op woensdag. En jouw nieuwe kleur is duidelijk weer helemaal in hè, het is alles blauw wat de klok slaat...
Helemaal bladen naar jouw zin dus.
Geniet er lekker van.
Ik wens je nog een heel fijne middag,
Lieve groet,
Mirjam

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Boooohhhh Elly ..♥
Ik word ook beetje gek van die woonbladen zo
moooooooiiiiiiiiiii...;)))
Ja toevallig dat blauw voor jou zeker..zou wel heel dag willen wegdromen in die bladen...!!binnenkort heb ik ook weer leuke post op mijn blog..;)))!!

Liefs Gaby...♥♥♥...en geniet !!!

Anoniem zei

Geweldige post,ik ben ook zo dol op al die woonbladen,ik blijf ook bladeren erin en steeds zie ik weer wat nieuws,fijne avond,lieve groet Musje.

It's me zei

Heerlijk zo al die tijdschriften.....ben ook niet zo weg van Daphne's diary......fijne avond liefs Ria...xxx...

Unknown zei

Bij mij staat Country Living met stip bovenaan het lijstje,en ik haal die ook echt elke maand.

Veel plezier met je bladen, en hier was het echt weer om buiten in de tuin te gaan zitten.

Groetjes Yvon.

Bonjade zei

Wat een heerlijke extra lange verwenpost hier....zoveel inspiratie....leuk, leuk.....
Mooie kleuren, leuke ideeën, heb genoten.....

Fijne avond

Liefs

vrouw Hommel zei

Mooi tijdschriften weer. Ik koop nog steeds de ariadne en uit de jaren 80 heb ik zelfs ook nog. Soms blader ik ze weer eens door en krijg er weer hele nieuwe ideeën door.
lieve groet

Pleuntje zei

Heerlijk al die bladen. Morgen koop ik ook de nieuwe Daphne en de Ariadne heb ik net gekregen van mijn moeder. Veel leesplezier. X

Carla zei

Die bladen zijn wel aan jou besteed !!
Gezellige post heb je er weer van gemaakt!!
Enne...jij kan eigenlijk best wel ideeën aan ze leveren...wat..je had ze gewoon kunnen bedenken voor ditynummer hahaha

lieve groetjes Carla.

Cherry's Prairie Primitives zei

Love all your beautiful pictures!!

Marijke van Ooijen zei

Ohhh...wat een prachtig post!
die magazines zijn geweldig!
En die oude vintage labeltje uitw
Daphe's Diary zijn super.

Ik wens je een mooie dag,
Liefs,
Marijke

Stella zei

Hi Elly,
Het meedoen van Fleur en Kleur op woensdag is bij jou helemaal geslaagd met als die leuke,mooie foto's !
Lieve groet,Stella

hokje zei

Heerlijk om met een stapel van deze prachtige bladen op de bank te zitten en dan gewoon genieten van alle mooie foto's en de vele inspirerende artikelen... Hier ligt inmiddels een stapeltje klaar ;)

Fijn weekend. Lieve groet, Miranda

Lydia zei

Hoi Elly, leuke post heb je gemaakt. Het grappigste is toch wel die laatste foto, weet je dat mijn moeder dat poppenvestje met die paddestoeltjes heeft gemaakt? Daar heb ik dus nog mee gespeeld haha, volgens mij ligt ie nog op zolder. Alleen die trui met paddestoelen voor de poppenmoeder moet nog altijd gebreid worden denk ik :)
Groetjes,lydia